23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Bon 'A Parte lancerer nyt shoppingunivers

Postordrefirmaet Bon 'A Parte fra Ikast lancerede i efteråret 2013 en omstilling af forretningen mod mere onlinehandel, i takt med at op mod 80% af firmaets salg de seneste år har været på nettet.










Med den strategiske beslutning følger en ny hjemmeside, hvor en række skandinaviske brands inden for mode og livsstil - foruden Bon 'A Partes egne mærker - udbydes. Det skriver Herning Folkeblad. - Vi har mere end 12 millioner besøgende i webshoppen hvert år, og vi ved, at mange af vores kunder går efter den skandinaviske mode og indretningsstil, der lige nu stormer frem over alt i verden, siger adm. direktør Bernd Houillon i en pressemeddelelse. Når Foreningen for Dansk Internet Handel den 22. maj uddeler E-handelpriserne, vil Bon 'A Parte være at finde i kategorien Brugernes favorit.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.093